ASG Plusz Kft
1174 Budapest, Kerülő út 16.
Adószám: 32602993-2-42
A Szolgáltató vállalja az átvett berendezések szakszerű javítását az alábbi feltételek szerint.
1. Adatszolgáltatás és felelősség
Az átadó kijelenti, hogy az eszköz leadásakor az általa megadott és rögzített adatok a valóságnak megfelelnek.
2. Költségbecslés és jóváhagyás
Az átadó tudomásul veszi, hogy a várható költség az átvétel pillanatában egy megbontás nélküli becslés. A végső összeg ettől eltérhet.
Becslést meghaladó összeg esetén telefonon, illetve e-mailban értesítjük, és a visszaigazolásig a javítást felfüggesztjük. Az így eltelt idővel hosszabbodhat a várható javítási idő, módosulhat az előzetesen megadott várható átadási időpont.
3. Írásos árajánlat díja
A javításról előzetes, írásos árajánlat elkészítéséért 5.000 Ft + ÁFA díjat számíthatunk fel, mely megrendelés esetén a végső javítási költségből levonásra kerül.
4. Értesítés és átvétel
A javítás befejeztével a megadott elérhetőségen értesítést küldünk az átvételről.
Az átvételre az értesítést követően 5 munkanap áll rendelkezésre.
5. Tárolási díj
5 munkanapon túli átvétel esetén tárolási díjat számíthatunk fel, és a tárolási díj megfizetése is feltétele a kiadásnak.
Tárolás díja: 1.000 Ft/nap + ÁFA
6. Eredménytelen átvétel
30 napon túli eredménytelen értesítés, átvétel elmaradás után az eszköz tulajdonjogáról az átadó az elvégzett és ki nem fizetett javítási költség megtérítése gyanánt lemond az átvevő javára.
A Szolgáltató ezt követően szabadon rendelkezhet az eszközökről. Az átadó részére akkor sem tartozik térítéssel, ha az eszköz értéke nagyobb, mint a javítási költség.
7. Garancia
Az elvégzett javításra 6 hónap garanciát adunk.
Kérdése van a feltételekkel kapcsolatban?
Ha bármilyen kérdése van a szolgáltatási feltételeinkkel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!
Elérhetőségeink
Telefon
+36 30 262 48 68Szerviz cím
1107 Budapest
Fertő utca 14.
Nyitvatartás
Hétfő-Péntek
8:30 - 16:00